tisdag 15 februari 2011

Vart på kvinnokliniken!

Hej! som jag skrev tidigare så började jag få bruna flytningar efter plusset, dessa har fortsatt och alla symtom är som bortblåsta.... så idag var jag till kvinnokliniken där jag gjorde ett VUL och där såg man som väntat ingen graviditet då det enligt dem är för tidigt att se något. Hon tycket att det såg ut som att det blod som kom verkade komma från livmodertappen. Risken för MF verkar vara överhängande då jag under dagen fått tilltagande smärta i magen... jag fick också lämna ett blodprov med hcg som jag får svar på imorn och så ska jag ta om provet om 1 vecka.

Känns sjukt jobbigt just nu, det känns som en repris av det som hände förra året i januari...... det är så jäkla orättvist att när jag äntligen lyckats bli gravid ska detta återigen slitas ifrån mig.... snacka om att tegelstenen i nyllet är tillbaka igen och denna gång med ökad hastighet....

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas på att allt går bra, att det är ofarliga blödningar. Håller tummarna så hårt jag kan för dig. Jag ber för dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, vad tråkigt. Hoppas trots allt att det är falskt alarm.

    Många tankar till dig.

    SvaraRadera
  3. Jag håller mina tummar stenhårt för dig.
    Var i liknande situation i slutet av förra året. Fick bruna/blodblandade flytningar i två omgångar och var in på 4 vul under 3 veckor. För mig slutade det tyvärr med MA men för många andra går det ju jätte bra trots blödning/flytningar och jag hoppas att du är en av dem. Det kan vara helt ofarligt och falskt alarm som de andra skriver.
    Lycka till, tänker på dig!

    SvaraRadera