fredag 4 februari 2011

Tid på fertilitetskliniken

Hej! En liten uppdatering bara. Jag gick till Dr. idag och förklarade som det var hon gjorde VUL och tog ett gravtest (som naturligtvis var neg). Sedan pratade vi en stund och bestämde att jag skulle få recept på puragon som jag ska ta 50 enheter 1 gång om dagen från menscykelns andra dag... så nu har jag hämtat ut så jag har för de första 6 dagarna.

Annars så känner jag mig just nu lite trött och hängig.... är less på att gå och småblöda, vore bättre om det kom igång ordentligt..... förstås vore ju det bästa om den inte kom alls, men tyvärr får man inte alltid det man önskar...

Nu tar jag helg och ska bara försöka tat lugnt.

Hejs// R

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du snart lyckas bli gravid. Försöker själv och har precis som du oregelbundna menstrationer och långt mellan ÄL. Har haft mens en gång sen juli. Lyckades sen bli gravid men fick MA och har nu inte fått tillbaka mensen efter skrapningen. Håller tummarna för oss båda :-.)

    SvaraRadera
  2. Visst e det jobbigt med oregelbundna cykler, du har ju också lyckats bli gravid en gång och det är nog som min dr. säger ett mycket positivt tecken =) Ja du då håller vi tummarna tillsammans.

    SvaraRadera
  3. Tack för din hälsning på min blogg, den värmer gott i hjärtat :-)

    Ja, år 2010 blev inte vårt roligaste år, nu hoppas jag att 2011 blir ljusare och gladare :-)

    Varm kram Ninna

    SvaraRadera