söndag 27 februari 2011

jag är fortfarande kvar....

Hej! jag e fortfarande kvar och mår ok, men har inte orkat skriva här på ett tag. Har försökt att bara ta det lugnt och återhämta mig/oss. Just nu planerar jag för att inleda min viktnedgång då jag efter två MF har gått upp en del i vikt samtidigt som jag mått mer och mer psykiskt dåligt. Känner nu att det är dax att ta tag i detta, så från och med idag är det läskedryck stop och från och med nästa vecka ska jag dra åt kosten igen och äta mindre och bättre kolhydrater.

Sedan ska jag försöka fokusera på saker som jag tycker är roligt, som att vara i stallet ska kanske ta någon xtra ridlektion för att få lite xtra inspiration =)

Men ni ska veta att jag finns kvar här och fortsätter kämpa och jag är glad för alla värmande ord både här och på forumet minbebis.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar