torsdag 28 april 2011

Tagit mod till mig...

och har idag ringt och bokat första tiden på MVC (mödravårdcentralen) första mötet 9 maj skulle ta ca 30 min och skulle mest bestå om samtal omkring hälsa mm.
Det andra mötet skulle jag lämna blodprover och sådant och det skulle ta ca 45 min och det är inbokat 3 veckor efter första.

Men allting känns fortfarande så overkligt och det går inte en dag knappt en timme utan att jag oroar mig för att få MF igen. Jag och sambon pratade lite igår och till och med han erkände att han är orolig och nervös och rädd att något ska gå fel, men mest för att han är rädd att jag ska börja må dåligt. Han e så go min sötnos. Tycker lite synd om honom för jag har verkligen inte haft lust (sexlust) sedan jag blev gravid och är livrädd att sex kan göra skada nu. Jag vågar helt enkelt inte riskera någonting just nu. Ja nog har man mycket hjärnspöken just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar