tisdag 12 april 2011

noijigast av noijigast =)

igår fick jag för mig att detta inte skulle gå vägen låg och grät i sängen och blev sur på sambon när han sa att vi inte skulle tänka så.....

så imorse när jag vakna gjorde jag ännu ett test och ja det va starkare än förra =) och nu är det nästan bara en vecka kvar till nästa VUL. Hoppas nu bara jag kan hålla noijigheten under kontroll nu, å det är fasiken inte lätt.
Någon som har något tips?

Något annat som är roligt och jobbigt är att illamåendet blir mer och mer tydligt, imorse stod sambon och jubla när jag kom ut från toan... när jag hade kräkts =)

Annars har jag molvärk till och från och även ömma bröst till och från. Jag har även lyckats dra på mig en urinvägsinfektion som jag började selexidbehandling mot idag. Hur länge sitter molvärken i?? kommer den vara under hela graviditeten?

Dagens test

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar