onsdag 6 april 2011

VUL

Snacka om att jag har vart nervös!!! ojojoj va jobbigt det har vart att sova i natt. Men idag var jag på VUL och allt såg bra ut och Dr bedömde att jag var i vecka 6 och att mina beräkningar verkar stämma. Det fanns inget tecken på blödningar. Det man såg var en blåsa på 7mm och en liten prick i  som var fäst vid väggen, helt underbart!

Nu är det bara att hålla tummarna att det lilla livet fortsätter att växa där inne. Nästa VUL är om 2 veckor 2 långa oroliga veckor haha Dr tyckte att jag skulle försöka ta det lugn och kanske meditera lite haha.
Det känns väldigt skönt att de inte bara släpper mig nu utan verkligen tar min oro på allvar och följer upp.

Idag ska jag försöka njuta av tanken att jag faktiskt är gravid och att jag nu gått längre in i min graviditet än vad jag gjort tidigare.

1 kommentar:

  1. Jippi!! Vad bra att allt såg bra ut. Vad skönt att du även fått en tid för nytt ultraljud om två veckor. Förstår att det känns som lång tid, men försök att njuta lite också. Vet att det är lättare sagt än gjort. Jag har fortfarande fruktansvärt svårt att njuta och jag är i vecka 14 och har inga missfall i bagaget.

    Kram

    SvaraRadera