söndag 3 april 2011

babyklister!

Detta har nenne skrivit om babyklister

Dricka Babyklister Fructus femina comp

Klistret sägs hjälpa slemmet i livmodern att fungera. Detta ska man ta från ÄP (om man blir gravid ända tills v.12). 10 droppar 3ggr/dag i lite vatten före maten.

Info: Detta är en homeopatisk medicin som är mycket utspädd. Båda ingredienserna späds i D4 = en utspädning om 1:10 000 I denna spädning det finns ingen risk för förgiftning eller biverkningar på antingen kvinnan eller fostret. Det bör noteras att vissa delar av berberisplanten är giftigt, men berberisplantens röda frukter som används i denna beredning är inte giftig.

Det står även om man inte gjort assisterad befruktning bör man börja dricka detta när man plussat eller när det finns hopp om en graviditet.

Jag började med mitt direkt när jag fick hem det alltså på fredagskvällen. Så jag började ju 6 dagar efter plusset, men just nu känns det som att man greppar efter halmstrån för att få detta lilla liva att fortsätta växa och frodas =)



I övrigt så mår jag ganska så bra lite förkyld bara och känner mig lite trött och hängig. Har lite ömma bröst och från och till ont i huvudet. men jag längtar så fruktansvärt efter mer symtom så man kan tro att detta är på riktigt.

1 kommentar:

  1. Du ska se att det går vägen!

    Jag letade ju osså symptom i början, men hade knappt några - de kommer senare. Hoppas du slipper bli mer förkyld - var försiktig med förkyldnings-mediciner!!!

    Jag tror på klistret och oss båda!
    Kram!

    SvaraRadera