tisdag 7 december 2010

Telfonsamtal

Idag ringde Fertilitetsmottagningen och jag fick prata med Dr. Hon frågade lite undrande vad jag ville ha hjälp med.... lät så konstigt. Men jag berättade vad som hände förra veckan och sa att det kändes hopplöst och att jag vill ha en plan för framtiden.... hon sa då att de inte hade någon verksamhet över julen... det e klart jag förstår det, men jag vill fortfarande ha en plan.

Så nu är planen följande att jag första menscykeln på det nya året kommer att få hormonbehandling i form av sprutor för att få igång min ägglossning ordentligt =) Det känns så skönt att bara veta vad och när nästa steg ska tas!

Nu ska jag återgå till att ta hand om min sjuka sambo... undrar varför män alltid blir så ynkliga när de är sjuka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar