söndag 26 december 2010

Minus igen...

Nä nu ger jag upp...det blev ett minus igen.... hoppet rinner nu sakta men säkert ur mig!

Funderar mycket på hur man ska orka kämpa vidare, känner mig ofta ensam i mina känslor trot att jag har en underbart stöttande sambo. Men den extrema längtan jag haft/har för ett barn i många år lugnar ju inte ner sig direkt.... utan den växer och växer och snart exploderar jag!

Försöker ta ett steg i taget, men jag är en person med rätt stort kontrollbehov och gillar inte när saker och ting inte går min väg....

Om mensen dyker upp nu kommer vi inte att få hjälp denna cykeln utan får vänta till nästa då fertilitetsmottagningen inte öppnar förns 10 januari igen.... och tänk om den cykeln är lika lång som denna då kommer vi inte att få hjälp förns i februari ååå va jobbigt allt är just nu!

Ska försöka fokusera med det roliga i mitt liv ett tag och det börjar med ett nyårs firande som heter duga....

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! :) Jag skickar masssooor gravid baciller till dig nu :) Jag håller verkligen tummarna för er nu! Jag vet hur det känns när man bara får negativa resultat om och om igen. Jag hoppas verkligen att du får ett plus snart! Vill du skriva av dig så finns jag här, jag vet exakt hur du känner dig.. Massa lyckokramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vill du så kan du kika in på min blogg, är inte riktigt i samma sits som du, men på ett ungefär, styrkekramar och all lycka till!
    www.plustack.blogg.se

    SvaraRadera