onsdag 22 december 2010

Dag 40

och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro....

Tog ett nytt test idag ett vanligt clarblue men även detta var negativt.... nu börjar tankarna fara igen.... kan jag vart gravid och fått MF igen?? eller är det bara så att jag inte haft ÄL över huvudtaget och därför inte får min mens...

sen så ska/skulle jag ju få börja med hormoner i januari men Kvinnokliniken öppnar ju inte förens 10 januari och tänk om jag får mensen typ nyår då kommer jag kanske få vänta en cykel till med att börja med hormonerna.... denna väntan tar kål på mig, antingen vill jag va gravid eller typ få mensen nu.... eller att den dröjer sig till 10 januari, men som vanligt kommer det väl inte bli på något av de sätten jag önskar.... ganska less idag.

Men i vilket fall GOD JUL på er alla och hoppas er jul blir bättre än min

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar