torsdag 2 december 2010

Besöket...

Jaha då var det besöket avklarat... de kan inte förklara varför jag blöder och jag har UVI... Vi tittade dessutom med VUL för att se om jag hade ÄL i dagarna men nehe det fanns inga tecken på någon ÄL alls. Inte en enda blåsa var över 10mm den största va väl 9.6 och det blir det ingen ÄL av.

Fick nog och frågade varför vi inte kan få någon hjälp, nu har vi faktiskt försökt i 2 år, men orsaken att vi inte får hjälp av dem e MF:et i januari.... om jag inte har någon ÄL måste jag väl ändå få hjälp med att få igång den? Ringde fertilitetskliniken och krävde att få reda på en plan.... hur planen ser ut och vi kommer få hjälp, de skulle återkomma nästa vecka.

Så just nu känner jag mig rätt så deppad....

1 kommentar:

  1. Hej! Vet precis hur du har det! Vi har försökt i över 2 år. Har vart på olika undersökningar, mannen har gjort tester mm mm mm. Kontaktade gyn första gången efter 9 månaders försök och tester fram och tillbaka. Men förhoppningsvis händer det nåt efter nyår..

    SvaraRadera