fredag 14 oktober 2011

V. 33!!!

Hej hej!

Oj va tiden ändå går fort, känns så overkligt att om typ två månader ska lillan vara här. Jag har fortfarande svårt att förstå vad som händer, trots en växande mage. Känns som att allt är för bra för att vara sant liksom.

Jag har fortfarande massa sammandragningar och ont av foglossningen, men det är lättare att hantera när jag kan vara hemma. Jag försöker ändå att hitta på lite saker men får vara noga med att det får endast vara en utflykt per dag annars blir det för jobbigt. Så ska vi åka och handla en dag så är det det enda jag orkar göra den dagen. försöker jag pressa mig mer så straffar det sig med mera ont.
Diabetesen håller sig ok, dock lite högre nu men ok. Vi tror att det är lite högre nu då jag vart förkyld i ca en vecka och en infektion i kroppen brukar höja blodsockret en aning.

Just nu hoppas vi bara på att hon stannar kvar där inne ett par veckor till och att hon är frisk och mår bra. Jag drömmer mycket mardrömmar om att något är fel och det är lite jobbigt. Men jag har tid för kontroll på torsdag för att kolla att jag inte öppnat mig och att allt står rätt till, vilket känns jätte skönt!

Nu blir det fredagsmys framför tv:n med funlight saft och massa is ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar