torsdag 3 november 2011

Wohooo v 36 =)

Halloj!

Nu är v. 36 här och nu längtar jag mer efter Ärtan än någonsin. Allt är förberett och klart inför hennes ankomst det enda jag väntar på är det rosa babygymet och babysittern jag beställt =)

Ärtan lever om i magen och varenda rörelse hon gör känns tydligt, vilket betyder att det inte alltid är så mysigt när hon rör på sig längre. Foglossningen är som tidigare inge rolig, men hittar hela tiden lösningar för att hantera smärta det senaste är en TENS-apparat som jag tycker fungerar helt ok. Sedan fungerar varma bad med =).
Fötterna och underbenen har börjat svullna så nu är det stödstrumpor som gäller från morgon till kväll... men det är helt ok.

Allt kommer att vara så värt det när jag äntligen har min Ärta i mina armar.....

en fråga som återstår är dock va Ärtan ska heta, hon kan ju liksom inte heta Ärtan hela livet.
Finns det någon som har några fina flicknamn liggandes på hyllan ni vill dela med er av?? jag vore evigt tacksam ;)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Tack för att du var så rar och skrev lungnande och uppmuntrande hos mig, det betyder så mycket!

    Och grattis till v 36! Wow! :)

    Kram!

    SvaraRadera