söndag 5 juni 2011

Jag har inte försvunnit!

Hej hej! som rubriken låter så har jag inte försvunnit, bara inte haft tid eller ork att skriva. Har nu haft en välbehövlig liten minisemester med sambon och återhämtat mig lite.

Idag firar jag och Kärleken 9 år tillsammans, det firar vi med restaurangbesök och mys hemma i soffan ;)

Annars så mår jag lite bättre efter ätit postafen igen en vecka har jag idag kunnat sluta med dem och hoppas att jag inte ska behöva börja med dem igen.... Idag går jag in i vecka 15 helt otroligt vecka 15 kan inte riktigt fatta att det gått så lång tid... Men nu fattar jag att jag är gravid i alla fall det går inte att ta miste på haha jag tycker att jag är stor som ett hus redan. Skulle nog tippa på att jag ser ut som en "normal" gravid person gör i 6 månaden.... men men det är inte mycket att göra åt bara gilla läget liksom. Jag tror dessutom att jag känt det där första fladdret där inne.... eller så inbillar jag mig bara.

återkommer senare i veckan!
Massa Kramar till er

Skickar extra många kramar till er som har det tufft där ute bla Längtan har tänkt på dig massor, du är så otroligt stark! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar