tisdag 24 maj 2011

Uppdatering

Hej! Här är allt piss just nu, trodde man skulle börja må bättre och bättre och inte tvärtom.... idag har jag kräkts flera gånger och mår fortfarande illa.

Igår var jag hos barnmorskan på inskrivning, pratade lite och lämnade lite prover: Dessa ska jag få svar på inom 1 till 2 veckor. Hoppas att de alla ser bra ut. Fast tycker att min barnmorska verkar lite mesig.... kan aldrig ge tydliga svar liksom. Och inte fick jag lyssna på hjärtljuden heller det gör de tydligen inte förns i v 20, men tycker jag läser överallt om folk som fått lyssna på hjärtljuden.

Har inte haft fler blödningar, dock fortsätter de bruna flytningarna vilket oroar mig.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund orkar inte hålla ögonen öppna längre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar