lördag 19 mars 2011

Snart dag 34

Om ca 40 minuter är kl 12 och då är jag inne på dag 32 (nee dag 34) och ingen mensvärk eller blödningar alls under denna cykel..... har försökt att inte tänka så mycket på att göra barn denna månad men ändå så har man på något vis alltid förhoppningar. Det vore perfekt läge för ett under det skulle lyfta min tillvaro något enormt att få något som man kämpat och längtat efter så länge!

Jag vill även passa på att gratulera en bloggkollega Nenne som plussat =) det ger mig hopp att mirakel faktiskt sker!

Nu väntar sängen mina vänner....om man nu kan sova med denna vackra stora fullmåne ute

KRAM

P.S. upptäckte nyss att det var dag 34 som närmade sig inte dag 32 så jag ändrade i rubriken med.... D.S.

1 kommentar:

  1. Tack tack - ja de sker!

    Håller tummarna för att ni får ert nu, för oss var det ju faktiskt när vi slutade kämpa så mycket och tog det lugnt en månad som det funkade :)
    Kram!

    SvaraRadera