onsdag 30 mars 2011

Första VUL

Och naturligtvis såg man ingenting, men sedan räknade dr efter och jag kan max vara i vecka 4 och då är det normalt att inte se något. Hon tyckte ändå att hon såg en antydan till en hinnsäck. Hon sa också att hon trodde det skulle gå bra denna gången då hon tyckte slemhinnan såg mkt fin ut. Jag fick en ny tid för VUL om exakt 1 vecka så nu vill jag bara att tiden ska gå fort.  Jag har även beställt hem Babyklister som jag sett att många skrivit om som jag har tänkt att pröva.... återkommer om det.

Kram

2 kommentarer:

  1. åH, VAD HÄRLIGT! Lycka till!! Vart hittade du babyklister!? jag är lite nyfiken på det också:)!

    Kram från bebislösa bonusmamman

    SvaraRadera
  2. Hej Bebislösa Bonusmamman! Jag köpte det från en dansk sida http://www.helseriet.dk/shop/fructus-femina-d3-819p.html det står att det ska ta 1-4 dagar att komma fram så jag hoppas jag kan börja använda det snart.

    Kram

    SvaraRadera