onsdag 23 mars 2011

Dag 37

Jaha då var det dag 37 och inget blod ännu.... men det är så jobbigt när man börjar vänta.... man blir ju lite inbillningssjuk för man vill ju så gärna att det ska gå vägen någon gång. Sambon och jag har bestämt oss att vi ska ta ett test på lördag och då är det dag 40 och finns det minsta tillstymmelse till streck blir det nog ett digitaltest på söndag. Annars försöker jag vara som vanligt, men börjar känna de där vårkänslorna i kroppen. Vårkänslor för mig är att känna mig istängd och att livet står stilla, att man liksom står och trampar på samma fläck hela tiden. Jag får en känsla va att vilja fly, fly från allt bara. Så jag hoppas jag kan ta en liten minisemester i april till en vän som studerar utomlands, det brukar kunna kännas lite bättre när jag har något att se fram emot =)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar