söndag 21 november 2010

Är så j-vla less!!

på oförstående människor som tror att man blir gravid bara man inte tänker på det så mycket....

Alla dessa människor som har "lätt" att bli gravida, verkar tro att det på något sätt är vårt eget fel att det tar sån tid för oss andra.... du tänker för mycket på det, du stressar för mycket, sluta planera....
Är så himla less på denna mentala klapp på huvudet!

Kan ni inte bara fatta att bli gravid är inget man kan tänka så mycket på att det inte fungerar! dessutom är det fullt naturligt att tänka på det när man upplever att det är något fel på en själv!

Hur ska man kunna sluta tänka på något som man längtar så efter??

2 kommentarer:

  1. Det där känner jag igen. Vi försökte oxå bli gravida och folk som kommenterade " Det händer när ni minst anar det" och " Sluta tänk på det" - de hade man lust att slå till. Vi körde med ägglossningsstickor, de här dyrare från Clearblue. Det hjälpte oss och det kändes bättre varje månad då man gjort allt man kunnat då iaf. Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Jag blir så irriterad på folk som säger att man ska sluta tänka på det, sluta stressa blablabla. Nej tacka vet jag min bästa vän som puschar på mig genom att tala om för mig att jag ska skynda mig, jag ska stressa, jag ska ligga med bena upp i luften efter sex med mera! (lite ironiskt, men sant) :)
    Snart är det vår tur, hoppas jag! Vi får hålla tummarna för varandra :)

    SvaraRadera