torsdag 28 oktober 2010

Ägglossning på G

Hej hej! nu har ännu en dag snart passerat. När jag kom hem idag kände jag mig konstigt trött och la mig för att vila en stund, det slutade naturligtvis med att jag somnade =)  När jag vaknade gick jag på toa och kissa på en sticka och det visar sig att jag har ÄL på G hihi känns sjukt skönt att kroppen fungerar nu!

Det här året som gått har vart tufft, men jag har också lärt mig otroligt mycket om mig själv och våran relation. Jag vågar lita mer på den nu. Har relationen klarat av de påfrestningar vi klarat hittills så klarar vi allt!

Ikväll när sambon kommer det i alla fall att  bli fart i sänghalmen ;) Denna månaden kör vi på varannan dag principen och hoppas att den funkar, men det återstår att se.
Varje gång mensen kommer så är det lika jobbigt och ett par dagar mår man riktigt kass, men jag har lärt mig att det är ok att känna så. Man måste låta en själv sörja det som inte blev för att sedan kunna gå vidare igen. Jag vet inte låter det logiskt? Det är i alla fall så jag känner.

Nu ska jag ta och röja lite här hemma och göra lite fint

Kramz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar