torsdag 29 december 2011

Hon är här nu =)

Hej hej!

Har inte hunnit sitta vid datorn då vi haft fullt upp här hemma med vårt nya tillskott till familjen!

Hon kom till oss den 4 december via kejsarsnitt, det blev inte riktigt som vi tänkt oss och efter flera dygn med starka förvärkar och efter det att jag öppnat mig till 8+ fick jag krystvärkar och sedan så åkte lillan upp mot lungorna och ville inte komma ner igen. Nu tror det att det beror på att jag har för litet bäcken och att livmodern därför blev helt slut. Vi mår i alla fall bra nu och börjar finna oss till ro här hemma.

Ville mest bara uppdatera så ni vet att vi mår bra och att hon äntligen är här nu våran lilla Ärtan, Vad gäller denna bloggen så vet jag inte om jag kommer att fortsätta använda den eller om jag bara ska använda min officiella... i sådana fall så ber jag er som får reda på vem jag är att kanske vara lite diskret med skaer som man skrivit om tidigare och så. Inte så roligt om ens mor eller svärmor kanske får reda på allt man skrivit ;) När jag bestämt mig så komme jag länka till min andra blogg så ni som vill kan fortsätta följa oss =).

Kram

1 kommentar:

  1. Åh, vilket efterlängtat inlägg! För jag har kikat in här då och då och hoppats att det inte hänt något riktigt tragiskt. Men nu förstår jag ju att du inte hunnit med att skriva. :o)

    Välkommen till världen, säger jag till Ärtan! Vad skönt att allt gick bra till slut och att hon är hos er nu. GRATTIS!!

    Kram

    SvaraRadera